Уроки
- За цим посиланням ви потрапите у "Віртуальний кабінет математики", де можна знайти розробки уроків на всі класи з математики, алгебри та геометрії (різних авторів до різних підручників!). Також тут є періодика, конкурси, нормативні документи. 👉 дивитись
- 12 ідей цікавого уроку
- Усі уроки математики на сайті "Шкільне життя"
- Уроки математики на сайті "На урок"
- Математика - конспекти уроків
- - є завершеною та обмеженою в часі частиною навчального процесу, під час якого розв'язуються певні навчально-виховні завдання;
- - кожен урок включається в розклад і регламентується в часі та за обсягом навчального матеріалу;
- - на відміну від інших форм організації навчання є постійною формою, що забезпечує систематичне засвоєння учнями знань, умінь і навичок;
- - відвідування уроків обов'язкове для всіх учнів, тому вони вивчають систему знань, поділених поурочно, в певній логіці;
- - є гнучкою формою організації навчання, яка дає змогу використовувати різні методи, організовувати фронтальну, групову та індивідуальну навчальну діяльність учнів;
- - спільна діяльність учителя й учнів, а також спілкування великої сталої групи учнів (класу) створює можливості для згуртування колективу дітей;
- - сприяє формуванню пізнавальних якостей особистості (активності, самостійності, інтересу до знань), а також розумовому розвитку учнів.
- - урок засвоєння нових знань;
- - урок формування вмінь і навичок;
- - урок застосування знань, умінь і навичок;
- - урок узагальнення і систематизації знань;
- - урок перевірки, оцінювання та корекції знань, умінь і навичок;
- - комбінований урок.
- 1. Вступна частина. Цей елемент уроку повинен забезпечити сприятливу зовнішню обстановку, психологічний настрій учнів для нормальної роботи. Попередня організація класу передбачає взаємне вітання вчителя і учнів, перевірку відвідування, зовнішнього стану приміщення, робочих місць, робочої пози та зовнішнього вигляду учнів, організацію уваги.
- 2. Перевірка домашнього завдання. Ця частина уроку складається з перевірки письмового завдання, яку здійснюють різними методами залежно від поставленої мети, й усної перевірки знань, яку проводять за допомогою розглянутих раніше методів.
- 3. Вивчення нового матеріалу. Тут передбачається або повідомлення вчителя за допомогою словесних методів навчання, або самостійна робота учнів з підручниками, навчальними посібниками та ін. Під час пояснення нового матеріалу вчитель мусить подбати, щоб усі учні бачили й чули його (можна сидіти, якщо втомився), він не повинен ходити по класу, говорити слід голосно, чітко, розмірено. Мова його має бути зрозумілою для відповідного віку. Пояснення має спиратися на попередній досвід учнів, виокремлення істотного в матеріалі, без захоплення другорядним. Водночас слід стежити за послідовністю викладу, використовувати ілюстративний матеріал.
- 4. Закріплення нового матеріалу. Цей елемент має на меті встановлення міцного зв'язку між щойно набутими знаннями і засвоєними раніше, перевірку правильності утворення наукових понять, вироблення вміння застосовувати знання на практиці. Досягають цього завдяки різноманітним вправам та самостійній практичній роботі учнів.
- 5. Повідомлення домашнього завдання. Вчитель повинен продумувати його зміст, щоб воно було конкретним, посильним для учнів. Домашнє завдання не можна давати наспіх, коли пролунав дзвоник з уроку. На повідомлення і пояснення домашніх завдань відводять спеціальний час.
- 6. Закінчення уроку. Цей структурний елемент оголошується і відбувається за вказівкою вчителя.
Математичні задачі екологічного змісту
У цьому дописі можна знайти підбір збірок задач з математики екологічного змісту.
Буде корисним для організації інтегрованих уроків чи позакласних заходів, або ж для включення компетентнісних задач в структуру уроків математики.
День довкілля відзначається в Україні щорічно у третю суботу квітня з 1998 року згідно з Указом Президента України.
Цього дня громадські організації проводять заходи, спрямовані на поліпшення стану навколишнього середовища, очищення водних джерел, озеленення, збереження заповідних об’єктів, поширення екологічних знань.
Спочатку свято було задумано для того, щоб відзначити Стокгольмську конференцію з довкілля, яка стала однією з найважливіших в історії екологічного руху.
Цього дня була заснована UNEP (United Nations Environment Network) – Екологічна програма ООН, яка зараз є основним організатором та ідеологом Дня довкілля.
ЗА ПОСИЛАННЯМИ ВИ ЗНАЙДЕТЕ ЗБІРКИ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ ЕКОЛОГІЧНОГО ЗМІСТУ
1) Про матеріал дивитись
- реалізувати принципи діяльнісного й компетентнісного підходів у навчанні;
- розкрити прикладну спрямованість курсу математики; продемонструвати можливості математики як універсальної мови природничих наук та органічної складової загальної людської культури;
- формувати в учнів здатність застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях, розвивати критичне мислення учнів, вміння аналізувати інформацію.
2) Про матеріал дивитись
Проблема охорони навколишнього середовища – одна з найактуальніших проблем світу, нашої держави. Формування екологічної компетентності учнів на уроках математики сприяє їх всебічному розвитку, самовдосконаленню, розвиває здатність застосувати опановане в професійній діяльності, використовувати набуті знання в повсякденному житті.
матеріали взято з сайту "На урок", автор Дробний Віктор Миколайович, вчитель математики та інформатики
3) Про матеріал дивитись
Збірник задач екологічного змісту, викликають в учнів інтерес та пізнавальну активність, сприяють формуванню екологічного світобачення та природоцентризму. Використання екологічного матеріалу в процесі вивчення математики уможливлює формування у підростаючого покоління знань про оточуюче середовище та навичок бережного ставлення до всього живого.
Екологічне виховання тісно пов'язане з формуванням ціннісних орієнтацій підростаючого покоління, а тому має стати невід'ємним компонентом шкільної математичної освіти.
матеріали взято з сайту "На урок", автор Ніщук Ніна Іванівна, вчитель математики с. Пліщин, Шепетівського району Хмельницької обл.
Задачі екологічного змісту для учнів 5-11 класів З метою формування екологічних знань на уроках математики слід добирати систему задач, яка розкриває питання: споживання води в Україні, значення рослин у житті людини, скорочення лісових ресурсів та його наслідки, значення тварин у природі та в житті людини тощо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий